HTML

Niki cseperedése

Első gyermekem első heteiről, hónapjairól; éveiről :-) És az én érzéseimről közben.

Friss topikok

  • bishop: Sajnálom, hogy nem lehettek együtt az új évben, de azért remélem minden rendben :) BÚÉK! (2011.12.31. 20:42) Karácsony
  • bishop: Rég volt már frissítés :) Jó, hogy végre kezd kialakulni egyfajta rendszer a kicsinél :) (2011.12.10. 13:16) Első utazás
  • Roncika: Hali!!! Tök jó Naomikám!!!! Akkor sikerült a "nagy út". Remélem a BKV is klassz lesz. De szerintem... (2011.11.23. 13:34) Itt tartunk most
  • Thommer84: Kár a csokorért, a Ti esküvőtökön szívesen pálinkáznék helyettetek is. :D (2011.11.16. 21:24) Egy esküvő és 3 átaludt éjszaka
  • Deworde: Na mi volt? Amúgy mit néz egy csecsemő-ortopédus? Gondolom, a bébik mind lúdtalpasak. Vagy nem is?... (2011.11.11. 15:49) Egy hónapos :-)

Címkék

Az első három hét

2011.10.28. 14:59 Noemikusz

Kezdünk megismerkedni Nikivel. Már tudom, mikor éhes, mikor fáj a hasa és mikor sír egy kis ölelésér :-) Próbálok következetes lenni, hogy minél előbb kialakuljon a napirendünk. Nem mindig egyszerű. Ha este nem sírni ébred fel, nehéz nem kivenni a kiságyból és babázni vele.

Már egyre ügyesebben tartja a fejét. Ha az arcához közel teszünk valamit, ránéz, és ha elvesszük, próbálja követni a szemével és a fejével is. A fürdetést továbbra is nagyon élvezi. Még nem csapkod, de tetszik neki a víz, a szivaccsal simogatás.

Vannak egyéb változások is: bennem. Talán hormonális.... A fél pelenkázót és az egész gyereket letakarítani egy pelenkázás közbeni baleset miatt már csak napi 1x vicces; éjszaka pedig soha. Az öltöztetés bizonyos részei számára talán játékosak, de nekem inkább kihívás: bal láb a rugdalózóba - 3 perc; jobb láb a rugdalózóba - 4 perc; közben bal láb ki a rugdalózóból - 2 mp. Ez szintén csak napi 1-2 alkalommal édes. Vagy a lebüfizem apát akció: na jó, ez még mindig nagyon vicces :-)) 

Néha lenne igényem kicsit sétálni is. A postaládáig, szemetesig lemerészkedek, de több időre nem hagyom egyedül. Ma volt az első alkalom, hogy úgy zuhanyoztam, hogy senki nem volt Nikivel. Fodrász, kozmetikus - túl sok idő lenne egyenlőre :-( Viszont súllyal egész jól állok. 69 voltam, amikor terhes lettem februárban (ebben van pár kiló karácsonyi felesleg, 63-65 a cél szülés után); szülni 85 kilóval mentem. Az az utolsó 3 hét, amikor nem dolgoztam, nagyon megbosszulta magát: kerek 3 kilót szedtem akkor fel. Mikor kijöttem a kórházból, 75 voltam. Azóta folyamatosan adom le a a kilókat :-) Már csak 71 vagyok; igaz, ez inkább amiatt van, hogy  nagyon bevizesedtem a terhesség alatt. 

Bár ma elvileg nincs front, Nikinek nagyon hisztizős-nyüglődős napja van. Most aludt vagy 40 percet; ez ma szinte rekord. Megyek, megbeszélem vele, épp mi a sírás oka.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nikiesnoemi.blog.hu/api/trackback/id/tr183336289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Deworde 2011.10.29. 21:46:06

Akkor így most már nem olyan gyönyörűek a reggeliid mint a terhesség alatt? Mindig úgy bámultam, mennyi mindent raktál tányérra, olyan szép volt a látvány. Szoptatás alatt is többet kell enni, mint egyébként, nem?

Sétálni mikortól lehet elvinni majd Nikit - úgy értem, hány hónaposan? Addig tényleg eléggé be leszel zárva. Apuci nem zavar el hétvégén egyet levegőzni? Vagy nem mersz menni? Mondjuk az is érthető...

(Sokan kérdezik bent, hogy megvan- e a Baba, és mindenki üdvözöl)

Kitartás, kis idő múlva olyan gyorsan szalad majd, hogy utol sem éred... :-)
süti beállítások módosítása