HTML

Niki cseperedése

Első gyermekem első heteiről, hónapjairól; éveiről :-) És az én érzéseimről közben.

Friss topikok

  • bishop: Sajnálom, hogy nem lehettek együtt az új évben, de azért remélem minden rendben :) BÚÉK! (2011.12.31. 20:42) Karácsony
  • bishop: Rég volt már frissítés :) Jó, hogy végre kezd kialakulni egyfajta rendszer a kicsinél :) (2011.12.10. 13:16) Első utazás
  • Roncika: Hali!!! Tök jó Naomikám!!!! Akkor sikerült a "nagy út". Remélem a BKV is klassz lesz. De szerintem... (2011.11.23. 13:34) Itt tartunk most
  • Thommer84: Kár a csokorért, a Ti esküvőtökön szívesen pálinkáznék helyettetek is. :D (2011.11.16. 21:24) Egy esküvő és 3 átaludt éjszaka
  • Deworde: Na mi volt? Amúgy mit néz egy csecsemő-ortopédus? Gondolom, a bébik mind lúdtalpasak. Vagy nem is?... (2011.11.11. 15:49) Egy hónapos :-)

Címkék

Itt tartunk most

2011.11.22. 20:46 Noemikusz

Niki szépen hízik :-) Most még ez az egyetlen, ami alapján követni tudom a fejlődését. Napirendünk káosz, egyáltalán nincs még. Olvastam mások tapasztalatait is, olyan 2-3 hónapra szokott kialakulni és olyankor szokta a baba átaludni az éjszakát (5-6 óra egyben). Ez nekem még nagyon távolinak tűnik... A délutáni séta és a fürdetés van fix időben, de a nap közbeni etetések és alvások teljesen Nikitől függnek. Próbáltam 4 óránként ébreszteni enni, de sehogy sem jött össze. Ma viszont délelőtt nem aludt csak feküdt az ágyában, forgatta a fejét, nézelődött, próbált átfordulni a hasára. Egy kis gyönyörködés után kihasználtam a helyzetet és kivasaltam, kicsit rendet raktam. A déli evésig nem is aludt, nem sírt. Néha persze odamentem, beszéltem hozzá. Már majdnem egy percig figyel :-) 

A hétvégén nagy utat tettünk meg: szombaton hajnali 5 körül aludt el (hasfájás), így későn ébredtünk. Elmentünk Gábor nagymamájáékhoz, majd az apukájához, majd az anyukájához ebédre és Józsit felköszönteni születésnapján. Jól bírta a vetkőztetés-öltöztetéseket, jól evett és a kocsiban meg Ildiéknél is aludt. Este a szokásos hiszti után jól aludt :-)

Gábor ma egyedül fürdetett :-) Jól ment neki, nagyjából csinálta, amit mondtam. Az öltöztetésnél segítettem, nehogy megfázzon. De fulladásveszély nem volt :-)

Holnap új tapasztalat: BKV :-) Már alig várom.... 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nikiesnoemi.blog.hu/api/trackback/id/tr1003404341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roncika 2011.11.23. 13:34:16

Hali!!! Tök jó Naomikám!!!! Akkor sikerült a "nagy út". Remélem a BKV is klassz lesz. De szerintem neki egyelőre max a hasa fáj, mással annyira nem foglalkozik-úgy értem más nem zavarja. :) Ez jó! Örülök,h jut egy kis időd másra is, mert hát szép és jó a babázás, de kell más is néha!!! :) Gábor élvezte a kislányának a fürdetését??? Mert azt értem,h Niki túlélte és végülis Gábor is túlélte--bár erről nem esett szó--de azért élvezte is??? :) Le lettem ám a látogatásom után cseszve Petim által: "és a képek hol vannak?".... hát igen azt elfelejtettem a nagy beszélésben, meg kakilásra való koncentrálásban. Sebaj, majd megnézi élőben!!! :)
Kíváncsian várom, h milyen volt a tömegközlekedés! :)
puszillak
süti beállítások módosítása