HTML

Niki cseperedése

Első gyermekem első heteiről, hónapjairól; éveiről :-) És az én érzéseimről közben.

Friss topikok

  • bishop: Sajnálom, hogy nem lehettek együtt az új évben, de azért remélem minden rendben :) BÚÉK! (2011.12.31. 20:42) Karácsony
  • bishop: Rég volt már frissítés :) Jó, hogy végre kezd kialakulni egyfajta rendszer a kicsinél :) (2011.12.10. 13:16) Első utazás
  • Roncika: Hali!!! Tök jó Naomikám!!!! Akkor sikerült a "nagy út". Remélem a BKV is klassz lesz. De szerintem... (2011.11.23. 13:34) Itt tartunk most
  • Thommer84: Kár a csokorért, a Ti esküvőtökön szívesen pálinkáznék helyettetek is. :D (2011.11.16. 21:24) Egy esküvő és 3 átaludt éjszaka
  • Deworde: Na mi volt? Amúgy mit néz egy csecsemő-ortopédus? Gondolom, a bébik mind lúdtalpasak. Vagy nem is?... (2011.11.11. 15:49) Egy hónapos :-)

Címkék

Plázában, babakocsival, egyedül

2012.03.07. 22:23 Noemikusz

Mivel nemsokára több családtagnak is lesz névnapja, ezért belevágtam. Volt nálam minden, amire szükség lehet: pelenka, textil pelenka, popsitörlő, krém, ennivaló, innivaló, játék, cumi, váltóruha. Az Aréna Plázába mentem. Még oda sem értünk, már kiderült, mire nem gondoltam: mi van, ha nekem kell elmennem WC-re? Nikivel addig mi lesz? Otthon nem gond, de így? Nyitott ajtóval meg mégsem lehet... Végül a mozgáskorlátozott WC-be mentem, ott elfért a babakocsi is. Első probléma megoldva :-)

A bevásárlás jól ment. Niki végig elvolt: játszott, nézelődött, később elaludt. Úgy két órát sétálhattunk fel-alá, míg meglettek az ajándékok és Niki is ébredezni kezdett. Próbáltam megetetni üveges étellel, adtam neki teát de csak a cici kellett. Így elmentünk megkeresni a baba-mama szobát. Nagyon megörültem, hogy van; és a mai magyar valóságban itt meg is kéne állnom. De nem tehetem. Kicsi a helyiség, túl meleg van (mondjuk inkább, minthogy megfázzunk mindketten), ráadásul a WC mellett van. Emiatt büdös van és nehéz úgy nyugiban szoptatni, hogy 2 percenként csapódik egy ajtó :-( De Niki jól lakott, megette a szilárdat is.

El tudnám viselni, hogy minden nap ezt csinálom :-) Mondjuk a végére jó lett volna egy "beülök egy kávéra" mondjuk a munkatársakkal, barátnőkkel, Gáborral. de az már csak hab lett volna a tortán :-)) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nikiesnoemi.blog.hu/api/trackback/id/tr644296470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása