HTML

Niki cseperedése

Első gyermekem első heteiről, hónapjairól; éveiről :-) És az én érzéseimről közben.

Friss topikok

  • bishop: Sajnálom, hogy nem lehettek együtt az új évben, de azért remélem minden rendben :) BÚÉK! (2011.12.31. 20:42) Karácsony
  • bishop: Rég volt már frissítés :) Jó, hogy végre kezd kialakulni egyfajta rendszer a kicsinél :) (2011.12.10. 13:16) Első utazás
  • Roncika: Hali!!! Tök jó Naomikám!!!! Akkor sikerült a "nagy út". Remélem a BKV is klassz lesz. De szerintem... (2011.11.23. 13:34) Itt tartunk most
  • Thommer84: Kár a csokorért, a Ti esküvőtökön szívesen pálinkáznék helyettetek is. :D (2011.11.16. 21:24) Egy esküvő és 3 átaludt éjszaka
  • Deworde: Na mi volt? Amúgy mit néz egy csecsemő-ortopédus? Gondolom, a bébik mind lúdtalpasak. Vagy nem is?... (2011.11.11. 15:49) Egy hónapos :-)

Címkék

Első utazás

2011.12.06. 15:20 Noemikusz

A hétvégén hazamentünk Taszárra. Szombaton mentünk, kettő felé értünk oda. Persze anyu és hugi rögtön elvették Nikit. És innentől kezdve szinte csak etetésre kaptam meg :-) Szombaton délután aludtunk is az esti fürdetésig, etetésig. A 11-es etetés után Niki kezdte a hisztijét, és szokás szerint hajnalig nyűglődött, sírt. Hajnali 3 felé hugi átjött és egy órát sétált vele, mi addig aludtunk Gáborral. Aztán fél 5 felé Niki is elaludt. 

Miután ki tudtunk kelni az ágyból 10 óra felé, elmentünk bevásárolni. Pontosabban shoppingolni. Kettesben :-) Ugyan csak egy ruhaboltba mentünk be és csak pár ruhát próbáltam fel, ez inkább Gábor mint az időhiány miatt volt. Kicsit furcsa volt, hogy Niki nincs velünk, de indulás előtt megetettem és anyu minden mást meg tud oldani. Mégis... ezt nem nagyon lehet megmagyarázni. 

Este anyuék még elküldtek minket moziba. Ez már hosszabb idő; kicsit túl hosszú is :-) A film nem is volt túl jó (Lopott idő). És jött az este. Anyu az etetés után felküldött minket. Én biztos voltam benne, hogy Niki nem fog aludni, így még jó ideig feküdtem ébren. De nem volt semmi :-) Olyan 6 felé keltem, Niki még mélyen aludt :-) Anyu elmondta a taktikát: semmi villany, egy kis simi, elmondani neki hogy este van és aludni kell, cumi a szájába. Ha játszik vele, minden rendben; ha nagyon szívja, éhes. De játszott vele. Végül én keltettem fél 8kor, hogy tudjunk indulni :-) 

Tegnap este itthon is kipróbáltuk a módszert. Megérezte, hogy más a felállás, többször bepróbálkozott. Utoljára fél 1kor. Onnantól megint aludt, mint a munka :-)

Most már kezdek egyre szigorúbban ragaszkodni a napirendhez. A délelőtt az "enyém": házimunka, főzés. Ha Niki nem is alszik, bent lesz a kiságyban. Ma nem volt bent sokt, mert reggel mentünk a doktor nénihez oltásért, de jól elvolt. Mikor betettem, kicsit nyüszögött, de aztán nézegetett meg próbált forgolódni. Persze odamentem néha hozzá, beszéltem neki. Mosolygott és válaszolt :-) Egyre többféle hangot használ. 

Az oltást jól bírta. Picit sírt, de amint felvettem, abbahagyta :-) Az általános állapota megfelel a korának.

Kíváncsi vagyok, ma milyen éjszakánk lesz :-)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nikiesnoemi.blog.hu/api/trackback/id/tr83443144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bishop 2011.12.10. 13:16:36

Rég volt már frissítés :)
Jó, hogy végre kezd kialakulni egyfajta rendszer a kicsinél :)
süti beállítások módosítása