HTML

Niki cseperedése

Első gyermekem első heteiről, hónapjairól; éveiről :-) És az én érzéseimről közben.

Friss topikok

  • bishop: Sajnálom, hogy nem lehettek együtt az új évben, de azért remélem minden rendben :) BÚÉK! (2011.12.31. 20:42) Karácsony
  • bishop: Rég volt már frissítés :) Jó, hogy végre kezd kialakulni egyfajta rendszer a kicsinél :) (2011.12.10. 13:16) Első utazás
  • Roncika: Hali!!! Tök jó Naomikám!!!! Akkor sikerült a "nagy út". Remélem a BKV is klassz lesz. De szerintem... (2011.11.23. 13:34) Itt tartunk most
  • Thommer84: Kár a csokorért, a Ti esküvőtökön szívesen pálinkáznék helyettetek is. :D (2011.11.16. 21:24) Egy esküvő és 3 átaludt éjszaka
  • Deworde: Na mi volt? Amúgy mit néz egy csecsemő-ortopédus? Gondolom, a bébik mind lúdtalpasak. Vagy nem is?... (2011.11.11. 15:49) Egy hónapos :-)

Címkék

Első bejelgyzés

2011.09.29. 16:25 Noemikusz

Kedves Barátok, Kollégák!

 

Az unalom elkerülése és a rengeteg e-mail megelőzése érdekében hoztam létre ezt a blogot, hogy akinek van kedve, tudja követni az életünket. Várom a véleményeket akkor is, ha annak semmi köze sem Nikihez, sem hozzám :-)

Október 10-re vagyok kiírva, és már nagyon várom, hogy babázhassak. Már nehéz állni, ülni, feküdni.... a többi testhelyzet kényelmes :-) Minden készen áll a lakásban a babára és úgy érzem, én is felkészültem testileg-lelkileg. 

Addig is, míg Niki megérkezik, elég unalmasan zajlik majd az életem, szóval addig nem nagyon fogok írni. Gondolom az senkit nem érdekel, hogy mi megy a TV-ben munkaidőben vagy hogy éppen merre sétáltam. Szóval az igazán érdekes bejegyzésekre a szülés után számíthattok majd. 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nikiesnoemi.blog.hu/api/trackback/id/tr493265381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Deworde 2011.10.03. 20:13:34

Szia,

itt fik. Engem érdekel, mi van a tv-ben munkaidőben, főleg ha valami internetről is letölthető scifit látsz. Ugye, tévé híján.
A mostani hasadról nem akarsz felrakni képet? Csak a before-after hatás miatt. :-) Vagy ne kérjek ilyet? deee.

Roncika 2011.10.05. 14:43:04

Naomikám , mire ezt olvasod már anyuka vagy közel másfél napja! :) Gratula!! Hitetetlen :))
Ma reggel (10.05) egy nappal Niki születése után mikor telefonon beszéltünk meg kell, hogy mondjam nagyon büszke voltam Rád: nem volt rinya, h milyen nehéz volt az a 12 óra, nem volt kesergés semmin. Öröm volt csak és nyugodtság :) Remélem ez így is marad. Persze lesznek nehéz időszakok, de szeretném, ha mindig ilyen boldog lennél!!! :) Gáborra is büszke voltam, h végig bent maradt! :)
No, tehát öröm és boldogság :)))

pusz mindhármotoknak!!! :)))
süti beállítások módosítása