HTML

Niki cseperedése

Első gyermekem első heteiről, hónapjairól; éveiről :-) És az én érzéseimről közben.

Friss topikok

  • bishop: Sajnálom, hogy nem lehettek együtt az új évben, de azért remélem minden rendben :) BÚÉK! (2011.12.31. 20:42) Karácsony
  • bishop: Rég volt már frissítés :) Jó, hogy végre kezd kialakulni egyfajta rendszer a kicsinél :) (2011.12.10. 13:16) Első utazás
  • Roncika: Hali!!! Tök jó Naomikám!!!! Akkor sikerült a "nagy út". Remélem a BKV is klassz lesz. De szerintem... (2011.11.23. 13:34) Itt tartunk most
  • Thommer84: Kár a csokorért, a Ti esküvőtökön szívesen pálinkáznék helyettetek is. :D (2011.11.16. 21:24) Egy esküvő és 3 átaludt éjszaka
  • Deworde: Na mi volt? Amúgy mit néz egy csecsemő-ortopédus? Gondolom, a bébik mind lúdtalpasak. Vagy nem is?... (2011.11.11. 15:49) Egy hónapos :-)

Címkék

Látogatás és látogatók

2011.11.26. 21:00 Noemikusz

Szerdán Gábor itthon volt szabin, kihasználtuk hát az alkalmat és bementünk a Bankba. Furcsa érzés volt. Éreztem, hogy oda tartozok, de kívülálló is voltam egyben. Már ez alatt a 10 hét alatt új emberek jöttek a fiókba. Úgy láttam, mindenki örült nekünk, még ha csak pár szóra volt is ideje odafutni. Nekem is nagyon jó volt,hogy láttam őket. Brigivel és Hajdu Mariannal hosszabban elbeszélgettünk. Nagyon jó volt :-) Dolgozni még nem vágyok vissza. Talán ha Nikinél tovább tartott volna ez a "kakilok, eszek, alszok, sírok" időszak, akkor csábítóbb lenne. De már kezd reagálni a dolgokra :-)

Az odajutás nem volt egyszerű: megvártuk az alacsony padlós trolit, de így is kellett Gábor segítsége a leszálláshoz. Az utasok nagyrészt előzékenyek voltak, bár páran kis híján fellökték a kocsit :-( Egyedül marad majd a kenguru, BKV babakocsival csak végszükség esetén. És persze a séták :-)

Hosszú napokon vagyunk túl: Niki nagyon nyűgős volt. Pénteken hajnali 1-5 között csak sírt, semmi nem volt jó neki: cumi, cici, tej cumisüvegből, tea, ringatás, a mi ágyunk.... Gábor aludt valamit 1ig, de utána semmit. És kellett mennie dolgozni :-( Ez a fáradtság nem a legjobbat hozta ki belőlünk. Megkértem, hozzon nekem valami reggelit, mire elhangzott a bűvös "egész nap itthon vagy" mondat.... Így én sem aludtam délelőtt; délután pedig Niki miatt nem. Ráadásul Gábor este bulizni ment... Hajnali 3-ra ért haza, addig Niki továbbra is a 20-30 perc alvás, aztán ugyanennyi sírás játékot játszotta. Felhívtam az ügyeletet, azt mondták, a hasfájás elleni tea néhány babánál hasfájást (!!!!) okoz. Így ehelyett kapta a kamillateát. Gábor persze kidőlt, majdnem 10-ig aludt. Egyszer próbáltam neki szólni, hogy jöjjön segíteni (Niki pelenkázás közben kakilt, persze nem várta meg az új pelenkát), de sem a sírás, sem az én kérésem nem jutott el hozzá. Aztán olyan 6-7 körül Niki elaludt mellettem a matracon. 9 felé keltem Niki sírására (Gábor még erre sem reagált), de evés után szépen elaludt. 

Mivel délután jött Ancsa, Feri, Tamás és Katinka, kicsit összepakoltam és felraktam az ebédet. Gábor volt lent boltban, miután kirángattam az ágyból. Ebéd után aludtam kicsit, de inkább csak félálomban, mint igazán.

Ancsáék jól érezték magukat. Először főleg Niki volt a téma, aztán eltértünk ettől és más is szóba került. Niki kicsit ébren volt, így lehetett vele játszani. 

Most Niki megint alszik. Nem tudtam elaludni :-( Talán már túl fáradt vagyok :-)) Azért még próbálkozok....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nikiesnoemi.blog.hu/api/trackback/id/tr413413963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása