HTML

Niki cseperedése

Első gyermekem első heteiről, hónapjairól; éveiről :-) És az én érzéseimről közben.

Friss topikok

  • bishop: Sajnálom, hogy nem lehettek együtt az új évben, de azért remélem minden rendben :) BÚÉK! (2011.12.31. 20:42) Karácsony
  • bishop: Rég volt már frissítés :) Jó, hogy végre kezd kialakulni egyfajta rendszer a kicsinél :) (2011.12.10. 13:16) Első utazás
  • Roncika: Hali!!! Tök jó Naomikám!!!! Akkor sikerült a "nagy út". Remélem a BKV is klassz lesz. De szerintem... (2011.11.23. 13:34) Itt tartunk most
  • Thommer84: Kár a csokorért, a Ti esküvőtökön szívesen pálinkáznék helyettetek is. :D (2011.11.16. 21:24) Egy esküvő és 3 átaludt éjszaka
  • Deworde: Na mi volt? Amúgy mit néz egy csecsemő-ortopédus? Gondolom, a bébik mind lúdtalpasak. Vagy nem is?... (2011.11.11. 15:49) Egy hónapos :-)

Címkék

Izgalmas napok

2011.12.14. 09:15 Noemikusz

Hol is tartottam? Hazajöttünk a hétvégi családlátogatásról.

Most hétvégén voltunk Arénában megvenni néhány ajándékot. Elég sokan voltak sajnos :-( Nikit kézben vittük, ez volt a legegyszerűbb. Jól bírta, végig nézelődött. Egyszer el is aludt kicsit. A vásárlók nagyon kedvesen mosolyogtak - gondolom értékelték, hogy nem babakocsival jöttünk :-)

Vasárnap voltunk Riánál. Anna már 11 hónapos; úgy megy, mint a golyó :-) Annyi időre sem állt meg, míg megetetik. Játékot nem nagyon láttam a kezében. Inkább ásványvizes palack, pléd, játszószőnyeg volt benne. Ezek ugye izgalmasabbak. Egy ideig Niki is az volt, de aztán megszokta, hogy ott van. Persze Gábor és Peti megbeszélték, hogy "ezek a lányok angyalok, nem értik, miért nincs időnk semmire mellettük"... Mindkét lány kézben volt - milyen meglepő, hogy nem hisztiztek :-) 

Még utána elmentünk Gábor apukájához, de mivel Niki kezdett éhes lenni, itt nem voltunk sokat.

Hétfőn elkezdtük a szigorú napirendet: a délelőtt anyué. Rendet raktam, vasaltam, főztem paprikás krumplit. Ebéd, utána séta a környéken. Evés, majd játék a fürdésig. 

Kedden ezt már nem tudtuk tartani :-) Van valami kiütésszerű Niki füle mögött, ami átterjedt a nyakára, így elvittem dokihoz. Vagy túl melegen öltöztetem és melegkiütés, vagy ettem valamit, ami neki nem ízlett. Ha nem múlik el, bőrgyógyász. Remélem, odáig nem jutunk el :-(

Pár napja Niki eszi a kezét, a ruháját, a cumit és mellé nyáladzik. kicsit korainak éreztem a fogzást, így ezt is megkérdeztem: bizony mocorognak a fogcsírák. Ez nem jelenti, hogy a napokban kibújik a foga, csak hogy majd valamikor. Nem szenved tőle és az éjszakákat ugyanúgy átalussza.

Tegnap volt a nagy próbatétel apukájának: elmentem a munkatársakkal Vörösmarty-térre forralt borozni. amikor odaértünk, még kevesen voltak. Ittunk forralt bort, ettünk is valamit és amennyire lehetett, beszélgettünk. A Mozart boltba is benéztünk Henivel meg utána a WestEnd-be, megvettem a hiányzó ajándékokat. Gábornak is :-)

Elmondása szerint jól elvoltak, megfürdette Nikit, adott neki enni, beszélgettek, kicsit nyafizott és sírt. Ez már csak ilyen :-) De Niki teljesen egyben volt és örült, hogy hazaértem :-) Édesen mosolygott :-) Jó volt kimozdulni, találkozni a lányokkal és beszélgetni - de hazaérni még jobb volt :-))

Amúgy elmondásuk szerint a legjobbkor jöttem el. Ebben lehet valami. Az viszont teljesen biztos, hogy a legjobb indokkal :-))))  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nikiesnoemi.blog.hu/api/trackback/id/tr933462102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása